Általános Szerződési Feltételek
- Bevezető rendelkezések:
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) a Tan Kapuja Buddhista Főiskola (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett https://atankapujakiado.hu címen elérhető webshopban (a továbbiakban: „Webshop”) forgalmazott termékek (továbbiakban: „Termékek”) megrendelésére, megvásárlására vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza.
Jelen ÁSZF rendelkezései alkalmazandóak a Honlap használatára, a Webshopból történő vásárlásra, továbbá tartalmazza a Honlapot megtekintő valamennyi Felhasználóra irányadó szabályokat (a továbbiakban együtt: „Felhasználó”).
A Honlapra való látogatással, a Termékek megrendelésével és azok megvásárlásával a Felhasználó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó a jelen ÁSZF-et nem fogadja el, Terméket nem rendelhet.
- Termékek köre
A Szolgáltató a Webshopban könyvek, kiadványok és egyéb ajándéktárgyak megvásárlására biztosít lehetőséget. A Webshopban elérhető Termékek megvásárlása regisztrációhoz kötött, melynek részletes feltételit jelen ÁSZF rendelkezései tartalmazzák.
3.A Szolgáltató adatai
Nev: A Tan Kapuja Buddhista Főiskola
Székhelye: 1098 Budapest, Börzsöny utca 11.,
Nyilvántartó hatóság: Oktatási Hivatal,
Nyilvántartási szám: FI62370
Adószám: 18232132-2-43
Bankszámla száma: 10403181-00032329-00000003
Elektronikus levelezési címe: tankapu@tkbf.hu
Képviseli: Karsai Gábor Zsolt
4.Tárhelyszolgáltató adatai
Név: Servergarden Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1023 Budapest, Lajos utca 28-32.
A Szolgáltató kijelenti, a Felhasználó pedig kifejezetten elfogadja, hogy amennyiben jogszabály vagy jelen ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt, abban az esetben a Felek elfogadják az e-mail üzenetet írásbelinek.
5. Megrendelés
A megrendelések leadása a webshopban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül az https://atankapujakiado.hu/ címen. A faxon, e-mailen, levélben, telefonon leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi meg a Felhasználók részére. A megrendelés leadása során kötelező a Termék kiszállításához szükséges adatok megadása, illetve a megrendelés véglegesítéséhez szükséges nyilatkozatok elfogadása.
5.1. Felhasználói Fiók:
A Megrendelés leadására regisztráció után, regisztrációval egybekötve lehetséges. A regisztrációval a Felhasználó felhasználói fiókot hoz létre, melybe belépve lehetséges a Termékek megrendelése. A regisztrációhoz e-mail cím és jelszó megadása szükséges. A Felhasználó a felhasználói fiókjába belépve tudja a személyes adatait módosítani, illetve a megrendeléseit ellenőrizni. A felhasználói fiókot a Felhasználó bármikor törölheti.
5.2. Megrendelés menete
A Felhasználó a megvásárolni kívánt Terméket kiválasztja, a Termékek darabszámát beállítja ezt követően tudja „Kosárba” helyezni a kiválasztott Termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva. Amennyiben a Felhasználó a megrendelését módosítani, illetve egy részét törölni kívánja, úgy az „X, törlés” ikonra kattintva törölheti a „Kosár” tartalmát. A megrendelés mennyiségének véglegesítését a „Frissítés” ikonra kattintva tudja a Felhasználó ellenőrizni és azt befejezni.
A fenti kosárfolyamat ellenőrzését követően van lehetősége a Felhasználónak a szállítási címet, a szállítás módját, átvétel helyét, idejét illetve futárszolgálatot kiválasztania, és a fizetés módját és a számlázási adatokat megadnia. A megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadását követően Felhasználó a „Megrendelés” illetve „Fizetés Barionnal” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
5.3. Megrendelés véglegesítése és az ajánlattétel
A „Megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a Felhasználó ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik. A Megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben automatikusan visszaigazolás kerül megküldésre a Felhasználó részére. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a rendelés azonosítóját, a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékek megnevezést és darabszámot, valamint a Felhasználó szállítási (név, cím, telefonszám) és számlázási (név, cím) adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
5.4. Adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközökkel kapcsolatos tájékoztatás
A Regisztrált Felhasználó belépést követően bármikor ellenőrizheti és módosíthatja adatait a nevére kattintva elérhető Beállítások menü pontban.
A megrendelés leadása során lehetőség van továbbá a megrendeléshez kapcsolódó adatok megadására, a korábban megadott adatok ellenőrzésére és módosítására a Személyes adatok menüben, illetve az Átvételi mód menüben.
A megrendelés „Megrendelem” gombbal történő rögzítése előtt a Felhasználónak lehetősége van a rendeléshez kiválasztott és megadott termékek, átvételi mód, szállítási és számlázási adatok, fizetési mód és fizetendő összeg ellenőrzésére. Ezek esetleges módosítására a megfelelő menüpontba visszalépve van lehetőség.
5.5. A megrendelés visszaigazolása
A Felek között a megrendelés visszaigazolásával jön létre a szerződés, melynek nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. A szerződés megkötésére, létrejöttére és teljesítésére a magyar jog szabályai az irányadóak.
5.6.Teljesítés lehetetlenülése:
A teljesítés lehetetlenülése a szerződést megszünteti. A teljesítés lehetetlenülése esetén a Szolgáltató Felhasználót erről haladéktalanul tájékoztatja és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 napon belül visszatéríti. A visszatérítéssel kapcsolatban Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
6. Fizetéssel kapcsolatos tájékoztatás
A fizetés történhet banki átutalással, bankkártyás fizetéssel illetve utánvétellel is. Bankkártyás fizetés esetén a vásárlás minden esetben forintban történik, a vételár jóváírására forintban kerül sor.
A Termék eladási ára és a szállítással kapcsolatos költségek egymástól elkülönítetten kerülnek feltüntetésre. A Terméke eladási ára a szállítási költséget nem tartalmazza.
6.1. Online fizetésre vonatkozó külön tájékoztatás:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A Barion Payment Zrt. cégadatai:
- Székhely: H-1117, Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. emelet
- Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
- Cégjegyzékszám: 01-10-048552
- Adószám: 25353192-243
A Barion Payment Zrt. általános szerződési feltételei és adatvédelmi nyilatkozata folyamatosan megismerhető a https://www.barion.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ és a https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/ weboldalakon.
6.2. Számla kiállítása
Online fizetés esetén a Megrendelésről a Szolgáltató elektronikus, PDF formátumú számlát állít ki, melyet elektronikus levél mellékleteként megküld a Felhasználó számára a megadott e-mail címére. Amennyiben a Felhasználó egyes termékekről külön számlát igényel, úgy azokat külön kell megrendelnie.
A Szolgáltató által kiállított e-számla számviteli és ÁFA jogszabályok által szabályozott, és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az e-számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az így kiállított e-számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
Az elektronikus számlát a Szolgáltató a Billingo Online Számlázóval állítja ki. A számla kiállító szolgáltatás üzemeltetője és nyújtója Billingo Technologies Zrt.
A megrendelés elküldéséhez és a számla kiállításának feltétele jelen ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezésének elfogadása. A Szolgáltató kizárja a felelősségét minden olyan esetben, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó hibás e-mail címet vagy egyéb hibás adatot adott meg a megrendelés során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
A Termék megrendelése során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Felhasználó felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. A Felhasználó kizárólag saját személyes adatait adhatja meg. Amennyiben nem saját személyes adatait adja meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése. A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Amennyiben a Felhasználó a Megrendelését tévedésből adta le, vagy az nem a Felhasználótól származik azt a felhasználó e-mailben a kiado@tkbf.hu vagy telefonon a +36-20-3834297 elérhetőségen tudja jelezni.
7. Szállítás, teljesítés határideje
A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Felhasználó által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított 3-14 nap, maximum 30 nap. Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni. Az egyes szállítási módoknál az általános teljesítési határidőtől esetlegesen eltérő szállítási határidőt minden esetben jelezzük.
8. Ár feltüntetés
A termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet alapján árcsökkenés bejelentése esetén meg kell jelölni a korábbi, a vállalkozás által az árcsökkenést megelőzően, meghatározott ideig alkalmazott árat. A korábbi ár a vállalkozás által az árcsökkenés alkalmazását megelőző harminc nap legalacsonyabb ára. Ha az árcsökkenés mértéke fokozatosan növekszik, akkor a korábbi ár az árcsökkenés első alkalmazása előtti, az árcsökkenés nélküli ár.
Ha a termék harminc napnál rövidebb ideje van forgalomban, a korábbi ár a vállalkozás által az árcsökkenés alkalmazását megelőző tizenöt napban alkalmazott legalacsonyabb ár. A megfelelő és mindenki számára egyértelmű ár feltüntetés érdekében Szolgáltató a forgalmazott áruk mellett az alábbi ármeghatározási fogalmakat alkalmazza:
- Eredeti ár: Az adott könyvre könyvesbolti forgalomban (kivéve online értékesítés) alkalmazott, kedvezmény nélküli ár.
- Korábbi ár: Az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb akciós ára.
- Akciós ár: Az akcióban szereplő termékekre meghirdetett, az akció ideje alatt leadott megrendelések esetén fizetendő ár.
A weboldalon meghirdetett akciók a Webshopra érvényesek. Online megrendelések esetén a megrendelés során a weboldalon feltüntetett és a megrendelés rögzítésével tett az ajánlattétellel elfogadott ár az érvényes szerződés szerint fizetendő ár.
9. Tájékoztatás szállításról, átvételről
A Szolgáltató és/vagy a Felhasználó által választott kiszállítást vagy csomagátadást végző partnere a rendelések kiszállításáról, átvételéről átvételi módtól és a szállítást végző szolgáltatótól függően e-mailben tájékoztatja a Felhasználót.
10. Elállási jog
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (06203834297), e-mailben (kiado@tkbf.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére. A nyilatkozatmintát ide kattintva töltheti le.
A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja házhoz szállítás esetén a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.
A szállítási díj a teljes rendeléstől való elállás esetén kerül visszatérítésre azzal, hogy amennyiben a vásárló nem a legkisebb költséggel járó szállítási módot választotta, úgy az ebből származó többletköltséget (a legolcsóbb és a választott szállítási mód díjazása közötti eltérés) a Szolgáltató nem téríti vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
A termék(ek) vételára és a szállítási költség akkor kerül visszatérítésre, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
A vásárló elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
- olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval.
11.Kellékszavatosság
A megrendelt termékek hibája esetén a Felhasználó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a 373/2021. sz. Korm. rendelet hatálya alá eső ügyletek esetén e kormányrendelet rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.
Kellékszavatossági igénye alapján a Felhasználó választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne – figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Felhasználónak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
A Felhasználó a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, annak nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
A kijavítást vagy kicserélését – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Felhasználó kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Ha a Felhasználó a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. Fogyasztó esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét a fogyasztó már nem érvényesítheti.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A teljesítéstől számított 6 hónapon (fogyasztó esetén 1 éven) belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap (fogyasztó esetén 1 év) leteltét követően azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
12. Téves ár
A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó, a szokásos piaci ártól lényegesen eltérő ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak és jogi kötelmet a Szolgáltató számára nem keletkeztet.
- Szellemi tulajdonnal, szerzői joggal kapcsolatos rendelkezések:
A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Honlap teljes tartalma és annak minden eleme, bármely szöveges, képi és egyéb tartalmak, továbbá az ezen tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos képi és technikai megoldások, grafikák, védjegyek, logók, szoftverek és más részek szellemi tulajdonjogi védelem alatt állnak, és ezek kizárólagos jogosultja a Szolgáltató.
A Honlapon található bármely tartalom kereskedelemi célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése vagy értékesítése szigorúan tilos. Tilos továbbá a Honlap bármely részének megváltoztatása, átdolgozása, bármely más műbe, honlapba építése, akár elektronikus, akár más formában.
A Honlap tartalmának bárminemű felhasználása csak a Szolgáltató előzetes, írásos engedélyével és a forrás pontos megjelölésével történhet. A jogosulatlan felhasználás jogi következményeket von maga után.
14. Panaszkezelés, Jogérvényesítési lehetőségek
A Fogyasztó a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a Termék Fogyasztó részére történő értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát közölheti a Szolgáltatóval írásban az kiado@tkbf.hu.e-mail címre küldött levelében.
A Szolgáltató a fentiek szerinti körben érkezett szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel és azt 30 napon belül megküldi a Fogyasztónak érdemi válaszával együtt. A Fogyasztó írásbeli panaszát a Szolgáltató a panasz beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
A Fogyasztó panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett). A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131, Elnök: dr. Inzelt Éva Veronika, E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Baranya Vármegyei Békéltető TestületCíme: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.
Telefonszáma: (76) 501-525; (76) 501-532; (70) 702-8403
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
Honlap cím: www.bmkik.hu
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Heves Vármegyei Békéltető Testület
Levelezési cím: 3300 Eger, Pf. 440.
Ügyfélfogadás: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. földszint
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615